Nodarbības


SUSPENSION X

Suspension X  ir piekares sistēmas treniņš, kurā galvenais slodzes elements ir katra lietotāja ķermeņa svars. Turoties ar rokām vai kājām pie speciāliem rokturiem, cilvēks izpilda vingrojumus. Treniņsistēma attīsta lokanību, spēku, izturību, īpaši stabilitāti un dziļo muskulatūru. Uzlabojas arī locītavu stabilitāte un mobilitāte, stāja, samazinās traumu risks. Sistēma piemērota kā iesācējiem, tā profesionāliem sportistiem.


STRETCHING & RECOVERY

Streching & recovery nodarbība ir vērsta uz muguras, vēdera preses un ķermeņa dziļās muskulatūras nostiprināšanu. Treniņš sevī ietver spēka, stiepšanās un līdzsvara vingrojumus. Šī ir zemas intensitātes nodarbība.


CIGUN

Cigun vingrošanā tiek apvienotas kustības, elpošana un domāšana. Kombinējot visas šīs trīs sastāvdaļas, tiek panākta ķermeņa enerģijas plūsmas izlīdzināšanās un harmonizēšana, lai uzlabotu pašsajūtu un veselību. Cigun vingrojumi ir ļoti vienkārši izpildāmi un nesagādā fizisku slodzi, tomēr to efektivitāte ir pierādīta – tie ir Ķīnas tradicionālās medicīnas sastāvdaļa. Tas ir lielisks veids, kā atslēgties no ikdienas ritējuma.


YOGA

Yoga ir mācība par harmoniju, lai sabalansētu cilvēka fizisko, dvēselisko un garīgo ķermeni. Mūsdienu straujais dzīves ritms cilvēkam veicina stresu, satraukumu, slimības, dusmas un skumjas. Joga parāda kā pieredzi uz paklājiņa  var pārnest ikdienas gaitās - dzīvot šajā mirklī, elpot, saprast, ka visas grūtības ir pārvaramas un, iemācīties strādāt ar to, kas mums ir un radīt pašam savu laimi ikdienā. 

TRAIL RUN

Trail run ir taku skrējiens, kas notiek pa dažāda seguma ceļiem un takām. Tie var būt lauku ceļi ar grants segumu, esošas vai aizaugušas meža takas, stigas u.c.

Savās nodarbībās mēs skrienam pa Mežaparka takām aptuveni 7 km garumā, apciemojot dažas dabas zāles, kurās izpildīsim spēka vingrinājumus. Nodarbība ir ļoti dinamiska, ar dažādas intensitātes vingrojumiem.

GROOVE

The Groove  ir vienkārša, vienota, radoša un dinamiski interaktīva grupas deju pieredze, kurā var piedalīties ikviens. Groove – tas nozīmē būt autentiskā kustībā, katram atšķirīgā, bet visiem kopā - vienotā. Tas ir aizraujošs, radošs sevis izzināšanas process caur kustību. Deja ir veids kā izpaust emocijas, deja ir kā meditācija, kuras laikā iespējams izzināt sevi, savas robežas un pārkāpt tās.

SPEED & MOBILITY

Speed & Mobility treniņa laikā tiek vispusīgi izmantota visa ķermeņa muskulatūra, spēka vingrinājumiem mijoties ar kardio slodzi. Treniņa laikā tiek vispusīgi nodarbināta visa ķermeņa muskulatūra un attīstīts ātrums un kustību koordinācija.

STRENGTH & BALANCE

Strength & balance treniņa laikā tiek nostiprinātas lielās un dziļās muskuļu grupas. Galvenais akcents tiek likts uz muguras un vēdera muskulatūras nostiprināšanu. Treniņa laikā tiek vispusīgi nodarbināta visa ķermeņa muskulatūra, kā arī attīstīts spēks un līdzsvars.

MOMMY POWER

Mommy Power treniņam ir pārdomāta nodarbības metodika. Maksimāli adaptēta tieši jauno māmiņu fizioloģiskajam pēcdzemdību stāvoklim. Ir dažādi sagatavošanās līmeņi, kas pielāgoti katrai mammai, līdz ar to nav jākautrējas, ka nodarbībā “neko nevarēšu”, kopā mēs varēsim un sasniegsim!

POWER & ENDURANCE

Power & stability ir vidējas intensitātes fitnesa nodarbība, kurā plūstošas kustības mijas ar spēka vingrinājumiem. Nodarbības laikā tiek tonizēta un nostiprināta visa ķermeņa muskulatūra un attīstīta koordinācija. Nodarbība vērsta uz spēka un izturības attīstību.

Kur?       Tikšanās Mežaparkā pie restorāna "Daba Mamma"Kad?        Tr. plkst. 19.00, Se.Sv. plkst.12.00 

Jaunumus un izmaiņas  nodarbību grafikā  skatīt "Dabas Sporta Zāle"  facebook lapā:
https://www.facebook.com/DabasSportaZale/?fref=ts 

Treniņi tiek vadīti trīs daļās: iesildīšanās, galvenā un nobeiguma daļa. Nodarbībās gaidām visus interesentus neatkarīgi no vecuma un dzimuma. Tās piemērotas visiem sagatavotības līmeņiem. Nodarbības ilgst  - 60 min




 .