Nodarbības

POWER ENDURANCE

Power endurance ir daudzpusīga, dažādas intensitātes vingrošana āra apstākļos pie brīvdabas trenažieriem vai vingrošanas stieņiem. Treniņš ietver klasiskās vingrošanas pamatus, lai nostiprinātu ķermeni un palielinātu tā spēku un izturību. Pārsvarā vingrojumi tiek izpildīti ar savu svaru vai arī izmantojot sporta inventāru slodzes palielināšanai.


STRETCHING & RECOVERY

Streching & recovery nodarbība ir vērsta uz muguras, vēdera preses un ķermeņa dziļās muskulatūras nostiprināšanu. Treniņš sevī ietver spēka, stiepšanās un līdzsvara vingrojumus. Šī ir zemas intensitātes nodarbība.


CIGUN

Cigun vingrošanā tiek apvienotas kustības, elpošana un domāšana. Kombinējot visas šīs trīs sastāvdaļas, tiek panākta ķermeņa enerģijas plūsmas izlīdzināšanās un harmonizēšana, lai uzlabotu pašsajūtu un veselību. Cigun vingrojumi ir ļoti vienkārši izpildāmi un nesagādā fizisku slodzi, tomēr to efektivitāte ir pierādīta – tie ir Ķīnas tradicionālās medicīnas sastāvdaļa. Tas ir lielisks veids, kā atslēgties no ikdienas ritējuma.


YOGA

Yoga ir mācība par harmoniju, lai sabalansētu cilvēka fizisko, dvēselisko un garīgo ķermeni. Mūsdienu straujais dzīves ritms cilvēkam veicina stresu, satraukumu, slimības, dusmas un skumjas. Joga parāda kā pieredzi uz paklājiņa  var pārnest ikdienas gaitās - dzīvot šajā mirklī, elpot, saprast, ka visas grūtības ir pārvaramas un, iemācīties strādāt ar to, kas mums ir un radīt pašam savu laimi ikdienā. 

TRAIL RUN

Trail run ir taku skrējiens, kas notiek pa dažāda seguma ceļiem un takām. Tie var būt lauku ceļi ar grants segumu, esošas vai aizaugušas meža takas, stigas u.c.

Savās nodarbībās mēs skrienam pa Mežaparka takām aptuveni 7 km garumā, apciemojot dažas dabas zāles, kurās izpildīsim spēka vingrinājumus. Nodarbība ir ļoti dinamiska, ar dažādas intensitātes vingrojumiem.


TOTAL BODY WORKOUT

Total body workout ir vidējas intensitātes treniņš, kura laikā tiek nodarbinātas visas lielākās muskuļu grupas. Galvenokārt treniņā ir dažādi spēka vingrojumi ar savu ķermeņa svaru un kardio intervāliem. Tiek trenēts muskuļu spēks un izturība. 


THE GROOVE

The Groove ir vieglākā deju nodarbība, kurā būsi bijis! Tās pamatu veido dažādu stilu mūzika, kuru laikā ir jāizpilda divas vai trīs kustības vai ritmi, bez noteiktas horeogrāfijas vai sarežģītiem deju soļiem. Deju nodarbība rosina izzināt sevi, savas robežas un pārkāpt tās, baudīt kontrastus un harmoniju mūzikas ritmā. The Groove kustības var izpildīt tā, kā pats dejotājs vēlas un attiecīgajā brīdī jūtas. Nav nepieciešama iepriekšēja deju pieredze.

SPEED & AGILITY

Speed & agility treniņa laikā tiek vispusīgi izmantota visa ķermeņa muskulatūra, spēka vingrinājumiem mijoties ar kardio slodzi. Treniņa laikā tiek vispusīgi nodarbināta visa ķermeņa muskulatūra un attīstīts ātrums un kustību koordinācija.


STRENGTH & BALANCE

Strength & balance treniņa laikā tiek nostiprinātas lielās un dziļās muskuļu grupas. Galvenais akcents tiek likts uz muguras un vēdera muskulatūras nostiprināšanu. Treniņa laikā tiek vispusīgi nodarbināta visa ķermeņa muskulatūra, kā arī attīstīts spēks un līdzsvars.


POWER & STABILITY

Power & stability ir vidējas intensitātes fitnesa nodarbība, kurā plūstošas kustības mijas ar spēka vingrinājumiem. Nodarbības laikā tiek tonizēta un nostiprināta visa ķermeņa muskulatūra un attīstīta koordinācija.

Kur?       Tikšanās Mežaparkā pie restorāna "Daba Mamma"Kad?        Tr. plkst. 19.00, Se.Sv. plkst.12.00 

Jaunumus un izmaiņas  nodarbību grafikā  skatīt "Dabas Sporta Zāle"  facebook lapā:
https://www.facebook.com/DabasSportaZale/?fref=ts 

Treniņi tiek vadīti trīs daļās: iesildīšanās, galvenā un nobeiguma daļa. Nodarbībās gaidām visus interesentus neatkarīgi no vecuma un dzimuma. Tās piemērotas visiem sagatavotības līmeņiem. Nodarbības ilgst  - 60 min




 .